Casandras.nu!

Casandras.nu!
Cassie!

tisdag 17 maj 2011

Sjuk (Igen)

God kväll allihopa! Jag är sjuk... Har inte varit i skolan idag, Som är väldigt skönt. Asså jag menade inte att jag skolkar eller nåt! Jag är VERKLIGEN sjuk! Har druckigt en Stor cola, Gott! Min bror Cristian gjorde ett  bus på mig eller nästan. När han hade kommit hem från skolan så sov jag, Så han gjorde ett litet bus på mig. Så han tog en balja med JÄTTE kalt vatten på golvet. Senare när jag vaknade... Gissa vad som hände... Jag såg precis vattnet innan jag satte foten så jag tog baljan och gick ut till Cristian. Han blev arg, När jag skrattade åt honom.

Calles lista:
1. Göra ett bus på Cassie
2. Att se hennes fot i det iskalla vattnet!

Men såklart såg han inte min fot i dett iskalla vattnet. JAG VANN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din Kommentar här <3
Hoppas du gillar bloggen <3