Casandras.nu!

Casandras.nu!
Cassie!

lördag 21 maj 2011

Choklad bollar blev det idag!

Hejsan! Idag är Tove hemma hos mig, Hon ska sova över! Idag bakade vi också choklad bollar. Det var super gott! När jag brukar baka choklad bollar så har jag antigen pärlsocker eller cocos. Men vi hade inte det hemma så mamma föreslog att vi skulle lägga karamell strössel. Det var en väldigt bra idé, Ska tacka mamma för det. Min mamma, pappa och mina två bröder fick smaka en varsin! Tove och jag Fick 5 var, Mina bröder blev sugna på mer men mamma sa att resten fick vi ta! Eller hon sa faktist så här :
- Les filles auront le reste!   (Flickorna ska ha resten!)

Om ni vill se choklad bollarna såg dom ut så här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din Kommentar här <3
Hoppas du gillar bloggen <3