Casandras.nu!

Casandras.nu!
Cassie!

onsdag 4 maj 2011

Happy Birthday Calle! :)

Idag fyllde min bror Calle år! Så det var inte så bra att jag la mig så sent igår... För att mamma väckte mig idag kl. 06.30 idag!!! I alla fall mamma skulle väcka mig för att veta om presenterna var bra. Och pappa gjorde pannkokor inte Crepes utan vanlig pannkaka, Jag och Cristian blev jättesugna på pannkakor. När vi hade sjungit för honom satt vi och satt jag och Cristian och åt flingor. Calle fyllde 14 år, Och det påminde mig om att jag fyller år den 12/6!!! Men nu är det ju Calles födelsedag, Vi ska snart om ungefär 1 tim och en halv timme äta Calles favorit rätt Hamburgare med pommes! Det ska väl bli jätte gott... Men när jag fyller år ska vi äta på resturang i stan en "kinesisk resturang". För jag älskar kinesiskt....  Men som jag sa förut "idag är det Calles dag!!!""


Presenter::
Calle fick ett par converse och en ny telefon. Här fattar ni varför jag är avendsjuk!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din Kommentar här <3
Hoppas du gillar bloggen <3